Noe som går

27, 08, 06

Det er ikke omgangssyke og forkjølelesesvirus det som «går» i bloggsfæren. Det heter visst «meme» og er noe mye hyggeligere!

Denne oppfordringen kom fra Prinsesse Ragnhild:

Skriv ned femten ting som har blitt sagt til deg, som har gjort deg glad og som er fint å huske på.

-Tusen takk for at du er her for meg.

-Jeg syns du er flink å lage mat.

-Når alt kommer til alt kan jeg tenke meg verre mennesker enn deg å tilbringe en lørdagskveld med!

-Du taklet det mye bedre enn jeg ville gjort.

-Du er modig som turte bryte opp på den måten.

-Du har rukket mye til å være såpass ung.

-Du er for god for ham likevel.

-You’re not just a pretty face (sagt av eldre herremann da jeg som 16-åring redegjorde for mine kunnskaper om Mary Woolstonecraft.)

-Så flink du er!

-God morgen, pus!

-Du skal få din lønn i himmelen. Nå ja, du skal nå få et par kroner her også da.

-Faen ta de beina dine! (sagt i 8. klasse av den fineste gutten i klassen da jeg gjorde det eneste jeg faktisk var god til i gymtimene: stå i mål på innebandy!)

-Så fin du var i dag!

-Jeg er stolt av deg.

-Jeg skulle ønske jeg var så strukturert og selvdisiplinert som du er.

Også er det visst meningen at man skal sende utfordringen videre til andre bloggere. Jeg kjenner jo ikke så mange enda, men sender videre til noen av de jeg alt har hilst på: Saccarina, Sora og Bloggeren.

Legg igjen en kommentar